We have temporarily disabled The Houndmaster (Bone Chill Event queue) and Baermar Uraz's Ugly Sweater Cosmetic (all queues) due to issues affecting gameplay.

Visit the Kill Switch Master List for more information on these and other current known issues: https://forums.bhvr.com/dead-by-daylight/kb/articles/299-kill-switch-master-list
The Dead by Daylight team would like your feedback in a Player Satisfaction survey.

We encourage you to be as honest as possible in letting us know how you feel about the game. The information and answers provided are anonymous, not shared with any third-party, and will not be used for purposes other than survey analysis.

Access the survey HERE!

Quand on signal un joueur en fin de partie qu'elles sont les conséquences?

ask27
ask27 Member Posts: 2

Je viens de visualiser la fin de ma partie et quand je vois que certains survivant triche en collaboration avec le tueur pour faire des points facilement mais de la a aller signale le positionnement des autres joueurs au tueur «louper les tests de soins pour faire crier le survivant» !!!!!!

Answers

• Yeark
    Yeark Member Posts: 35

Le signalement ne sera pas pris en compte, ils ont pas que ça à faire ...

Après, ça dépend si c'est du troll. Mais si c'est juste parce qu'il les loupe par malchance et bah, il aura rien.