We are investigating an issue in the game that causes strobing/flashing lights, and are focused on fixing it as soon as possible. Some players may be impacted by this issue and experience discomfort from it, so we recommend taking proper precautions.

And until we fix this issue, we recommend that players with photosensitivity, or who have an epileptic condition or have had seizures of any kind consult their physician before playing.

Multi plateforme

Options
havaly
havaly Member Posts: 1
edited April 20 in Discussion Générale

Pourquoi les consoles sont obligées de jouer avec des joueurs pc et que en plus on ne peux pas connecter un clavier et une souris pour être égale à eux ? Je trouve ça stupide de mettre le multi plateforme (et que en plus on peut pas le désactiver) et qu’ont peut pas être égale contre ceux qu’ont joue. J’aimerais une explication claire et justifiée svp.

Post edited by EQWashu on

Answers

  • Batusalen
    Batusalen Member Posts: 1,210
    Options

    You can deactivate crossplay, as far as I know. While in the main menu (not in a lobby), go to options and it should let you turn it off. But take in count that this will force you to only play with people of your own platform (meaning, not even other consoles) and would probably make queue times way longer.

    If you are fine with the drawbacks, go for it.

    Google Translate: Vous pouvez désactiver le jeu croisé, pour autant que je sache. Dans le menu principal (pas dans un lobby), accédez aux options et cela devrait vous permettre de le désactiver. Mais notez que je pense que cela vous obligera à jouer uniquement avec des personnes sur votre propre plate-forme (c'est-à-dire même pas sur d'autres consoles) et prolongerait probablement les temps d'attente.

    Si les inconvénients vous conviennent, allez-y.