We have temporarily disabled The Houndmaster (Bone Chill Event queue) and Baermar Uraz's Ugly Sweater Cosmetic (all queues) due to issues affecting gameplay.

Visit the Kill Switch Master List for more information on these and other current known issues: https://forums.bhvr.com/dead-by-daylight/kb/articles/299-kill-switch-master-list
The Dead by Daylight team would like your feedback in a Player Satisfaction survey.

We encourage you to be as honest as possible in letting us know how you feel about the game. The information and answers provided are anonymous, not shared with any third-party, and will not be used for purposes other than survey analysis.

Access the survey HERE!

Perk Idee

Lixtrain
Lixtrain Member Posts: 1
edited December 2022 in Feedback

Hallöchen, ich habe eine Idee zu einem neuen Perk, was vielleicht ins Game kommen könnte:

Perk Name: Kalter Finger

- für den Killer

Bei jedem geschafften Generator, hat der Killer die Chance die Perks unter den Überlebenen zu tauschen.

Die Survivor müssen allerdings einen schwierigen Skillcheck schaffen, damit sowas nicht passiert!

Post edited by Clyde on

Comments

• oOclaudiaOo
    oOclaudiaOo Member Posts: 19

Oh mein Gott, das ist eine geniale Idee. Allerdings müsste die Wirkung temporär beschränkt sein. Zum Beispiel bis der nächste Generator fertig ist. Ich wäre auf jeden Fall dafür. Ein Spaß-Perk der für Chaos sorgt 😂👍

• PlaymakerM1
    PlaymakerM1 Member Posts: 130

Halte ich wenig von.