We have temporarily disabled The Houndmaster (Bone Chill Event queue) and Baermar Uraz's Ugly Sweater Cosmetic (all queues) due to issues affecting gameplay.

Visit the Kill Switch Master List for more information on these and other current known issues: https://forums.bhvr.com/dead-by-daylight/kb/articles/299-kill-switch-master-list
The Dead by Daylight team would like your feedback in a Player Satisfaction survey.

We encourage you to be as honest as possible in letting us know how you feel about the game. The information and answers provided are anonymous, not shared with any third-party, and will not be used for purposes other than survey analysis.

Access the survey HERE!

Wird es einen E-Sport für Dead By Daylight geben? Und wenn ja, wie kommt man dort hin?

SPaefgen
SPaefgen Member Posts: 14
edited December 2022 in Allgemeine Diskussion
Frage steht oben 😂
Post edited by Clyde on

Best Answer

• SPaefgen
    SPaefgen Member Posts: 14
    Answer ✓
    Ich habe mitbekommen, dass die Entwickler zusammen mit anderen, ein Turnier veranstalten. Meine aber e-Sport mit richtigen Teams, die dann In einer Meisterschaft spielen.

Answers

• Oink_Oink
    Oink_Oink Member Posts: 79

also ich würde ehrlich gesagt da mal hingehen,wenn es nicht zu teuer und zu weit ist. auch,wenn ich nicht davon ausgehe,dass es sowas geben wird.

• wraithboyy2121
    wraithboyy2121 Unconfirmed, Member Posts: 4

es kann kein esports für DBD geben dafür ist es zu ungebalanced und survivor immer noch zu stark

• wraithboyy2121
    wraithboyy2121 Unconfirmed, Member Posts: 4

sie hätten eigentlich so viel aus dem spiel machen können aber sie haben es falsch umgesetzt