Kann keine Freunde einladen

LucyBlake
LucyBlake Member Posts: 1
edited January 4 in General Discussion

Hallo ...

Ich spiele auf der ps4 eine Freundin von mir auf der ps5...wir haben beide schon eine aktive Bass und das tutorial gespielt...ich bin vor meiner Kommandozentrale lade sie ein die Einladung geht auch raus sie bekommt sie auch und wenn man die dann anklickt kommt nach kurzer Zeit diese Meldung...was machen wir falsch? Bitte um Hilfe dankeschön

Answers

• Dreamnomad
    Dreamnomad Member Posts: 3,562
    edited January 4
    Hello ...

I'm playing on the PS4, a friend of mine is playing on the PS5...we both already have an active bass and have played the tutorial...I'm in front of my command center, I invite her, the invitation goes out, she gets it too and if you do that then click on it and after a short while you will get this message...what are we doing wrong? Thank you for help please

Welcome to the game and forums. I appear to be missing what the error message is. As long as you are in the sanctuary when the other player joins then there shouldn't be an issue. A second player can't join an active raid or when the host is in the base builder or watching a replay.

Willkommen im Spiel und in den Foren. Anscheinend übersehe ich die Fehlermeldung. Solange Sie sich im Heiligtum befinden, wenn der andere Spieler beitritt, sollte es kein Problem geben. Ein zweiter Spieler kann einem aktiven Raid nicht beitreten oder wenn sich der Host im Base Builder befindet oder eine Wiederholung ansieht.