Big feedback, for developer and director

Options

ENGLISH : I am doing this post for the developer, and director Mathieu cote, because apparently after the very many dissatisfactions of the players, they continue not to listen to their community which is, however, I remind you, necessary for the evolution of a game. The game is absolutely no longer balanced the skills of the survivors are always nerf (Example: Ash's skill: nerf a short time later, or decisive strike...) on the other hand that of the killer never nerf quite the contrary they are increased (Example : noed lvl 1 oneshoot, ruin lvl 1 everyone) it might be time to start playing survivor game you developers who praise the merits of your game, because you play main killer, how you can judge survivor nerve if you don't even play with it (playing with it once in a while doesn't count.) I just want to remind you that the community is really fed up with you privileging killer all the time, even when I play killer without skill perk, I kill everyone, it has become too easy to play killer, there is no more difficulty. And to conclude now on top of that add you penalties for disconnection very convenient for killer who blocks us in a corner for 15 minutes -20 minutes just for the trol and prevent us from playing and if we decide to leave because it is toxic we are then punished with a penalty where is justice and balance in this game? I have more than 2000 hours of play and I see the game sadly heading towards its end. What is the next step? Delete exit doors? More seriously, we must review the balance with the survivor, because at this stage, it is no longer possible, it is no longer even fun.

FRENCH : Je fais ce post destiné au développeur et au directeur mathieu cote, car apparemment après les très nombreux mécontentements des joueurs, ils continuent à ne pas écouter leur communauté ce qui est pourtant, je le rappelle, nécessaire à l’évolution d'un jeu. Le jeu n'est absolument plus équilibre les compétences des survivants sont tout le temps nerf (Exemple : la compétence d'Ash : nerf peu de temps après, ou coup décisif est j'en passe) en revanche celle des killer jamais nerf bien au contraire elle sont augmenté (Exemple : noed lvl 1 oneshoot, ruine lvl 1 tout le monde) il serait peut-être temps de commencer à jouer survivant vous les développeur qui vanter les mérite de votre jeux, car vous jouez main killer, comment vous pouvez juger de nerf les survivant si vous ne jouez même pas avec (jouer avec une fois à l'occasion ça ne compte pas.) je tiens juste a rappeler que la communauté en as réellement marre que vous privilégié tout le temps les killer, même quand je joue killer sans compétence, je tue tout le monde, ç'est devenue trop facile de jouer killer, il n'y a même plus de difficulté. Et pour conclure maintenant par-dessus ça vous ajouter des pénalité pour les déconnexion très pratique pour les killer qui nous bloque dans un coin pendant 15 minutes -20 minutes rien que pour le trol et nous empêcher de jouer et si on décide de quitter parce qu'il est toxic on est ensuite puni d'une pénalité ou est la justice et l'équilibre dans ce jeu ? J'ai plus de 2000 heures de jeu et je vois le jeu qui se dirige tristement vers sa fin. Quelle est la prochaine étape ? Supprimer les portes de sortie ? Plus sérieusement, il faut revoir l'équilibre par rapport au survivant, car à ce stade, ce n'est plus possible, ce n'est même plus amusant.

Comments

  • UlvenDagoth
    UlvenDagoth Member Posts: 3,535
    Options

    Firstly, Don't bump your own post or it will be deleted. Secondly, Have you not seen the Legion nerfs or the Oni nerfs or are you only looking at things that support your biased view? This feedback is flawed from the start, and not constructive.

  • Milo
    Milo Member Posts: 7,383
    Options

    I see the game sadly heading towards its end

    Don't worry, this game was supposed to die like 2 years ago? I think, from all these "DBD is dying" posts i forgot.

    Delete exit doors?

    That would never happen. You're just saying stuff.

    I just want to remind you that the community is really fed up with you privileging killer all the time

    ... what. I hear that survivors are the ones getting favourised?

    when I play killer without skill perk, I kill everyone, it has become too easy to play killer, there is no more difficulty.

    Can you tell me what rank are you and what killers you play?

    And to conclude now on top of that add you penalties for disconnection very convenient for killer who blocks us in a corner for 15 minutes -20 minutes just for the trol and prevent us from playing and if we decide to leave because...

    This is like the only situation where the penalty will have a bad effect. (and vice-verse for killer side if survs hide)

    Other than that it's gonna be awesome.... when they fix some of the disconnection problems

  • jiwix
    jiwix Member Posts: 64
    Options

    the message is for the devs .

  • jiwix
    jiwix Member Posts: 64
    Options

    ENGLISH :

    First, when I say the game is dead, I'm not talking about people, there are a lot of people on it, I'm talking about the game itself. There are far more than a majority of players who clearly say that the game is no longer balanced. Developer nerf the killer's yes, I agree, but that on details, like spirit, and next, to that we increase the perk killer, the survivors are nerf from everywhere whether it is the perk, the number of pallets reduced, the double hit of the pallets, the addons of the care kit, the syringe has 16 seconds and other addons. same for the addons in the toolbox, the generators with two survivors (the malus in red), the hatch, the objects, the fact that the killer sees our objects in the lobby, that he knows when we have a decisive strike and that leaves us on the ground after having us tunnel so that we do not use the skill I continue the list? Or is it good? Because here, we can see very clearly that the killer are really favored and that the game is unbalanced. Then about the exit doors when I read my sentence, it is very clear that it was irony.


    Concerning my rank of killers, I was in rank 4, I play all the killer, I recently played with the oni without skill I killed all 4 without difficulty I did a 4/4. Then if you hear that it is the survivors who are favoured, I let you reread the beginning of my message on the surviving nerves and you will have a real answer if you still have doubts, I let you do a poll.


    And to come back to the disconnections, I made myself body block for 35 minutes without having the right to leave then yes to avoid disconnections, because I agree with you, it's annoying, but not this method or has the rigor to add a system to killer it if it does not move or very little just for bodyblock for 5 minutes that it is automatically kick from the game, yes it would be a solution and the problem would be solved 


    Another logical solution for the decisive strike would be to remove the obsession with this skill and remove the timer it at best.


    FRENCH :

    Premièrement, quand je dis le jeu es mort, je ne parle pas des gens, il y beaucoup de monde dessus, je parle du jeu en lui-même. Il y a bien plus de la majorité des joueurs qui dise clairement que le jeu n'est plus équilibré. Les développer nerf des tueur oui, je suis d'accord, mais que sur des détail, comme la spirit, et à côté on augmente les perk killer, les survivants sont nerf de partout que ce soit les perk, le nombre de palettes réduit, le double hit des palette, les addons de la trousse de soin, la seringue a 16 secondes et autre addons. pareil pour les addons de la boite à outils, les générateurs avec deux survivant (le malus en rouge), la trappe, les objets, le fait que le tueur vois nos objets dans le lobby, qu'il sache quand on a coup décisif et qui nous laisse par terre après nous avoir tunnel pour pas que l'on utilise la compétence je continue la liste ? Ou c'est bon ? Car la, on voit très bien que les killer sont réellement favorisé et que le jeu et déséquilibrée. Ensuite concernant les porte de sortie en lisant ma phrase, on voit très clairement que c'était de l'ironie.

    Concernant mon rang de tueurs, j'ai était dans les rang 4, je joue tout les killer, j'ai jouer récemment avec l'oni sans compétence j'ai tuer les 4 sans difficulté j'ai fait un 4/4 . Ensuite si vous entendez que ce sont les survivant qui sont favorisé, je vous laisse relire le début de mon message sur les nerf survivant et vous aurez une réelle réponse si vous avez encore des doutes, je vous laisse faire un sondage.



    Et pour revenir sur les déconnexions, je me suis fait body block pendant 35 minutes sans avoir le droit de quitter alors oui pour éviter les déconnexions, car je suis d'accord avec vous, c'est énervant , mais pas de cette méthode ou a la rigueur rajouter un système pour le killer s'il ne bouge pas ou très peu juste pour bodyblock pendant 5 minutes qu'il soit expulsé automatiquement de la partie, oui ça serait une solution et le problème serait régler


    Une autre solution logique pour le coup décisif serait d'enlever l'obsession sur cette compétence et le timer au mieux.

  • Keezo
    Keezo Member Posts: 453
    Options

    *sits in awe for like 2 minutes* I... I... know what, i'm gonna let everyone else do the talking, not dealing with this for the next 2 days. Have fun everyone, I will be enjoying some popcorn. *favourites discussion*