We are investigating an issue in the game that causes strobing/flashing lights, and are focused on fixing it as soon as possible. Some players may be impacted by this issue and experience discomfort from it, so we recommend taking proper precautions.

And until we fix this issue, we recommend that players with photosensitivity, or who have an epileptic condition or have had seizures of any kind consult their physician before playing.

zu viele Haken auf den Maps?

Options

Ich erlebe sehr oft, dass meine Teamkollegen und ich sehr oft sehr nah aneinander hängen und es so den Killern leichter macht zu campen.

Answers

  • miniwengsel
    miniwengsel Member Posts: 359
    Options
  • Marc_123
    Marc_123 Member Posts: 3,243
    Options

    Es gibt Add-Ons um die Haken Entfernung zu verringern - Killer - oder zu vergrößern - Survs.

    Es gibt aber auch einfach manchmal komische Zufälle. Die Haken und die Teile auf den Maps werden ja jedes mal zufällig generiert.

    Da gab es auch mal Bugs, wo zwei Haken auf den Kornmaps direkt nebeneinander standen.